SOMMERCAMP 2021 – LILLEHAMMER ISHOCKEYKLUBB

Vi håpet i det lengste å kunne gjennomføre Norges største Sommerhockeyskole på vanlig vis i sommer, men innser i lys av stor usikkerhet rundt gjenåpningsplanen, samt etter kommunikasjon med Kommuneoverlegen, at det blir svært utfordrende om ikke umulig å gjennomføre et slikt arrangement med tilreisende fra hele landet på en forsvarlig måte i tråd med smittevernreglene allerede 20. juni.

Vi får likevel lov til å arrangere en lokal variant, med deltagere fra Lillehammer Ishockeyklubb, dog med noen begrensninger på antall pr gruppe etc.

Sommercamp 2021 er kun for medlemmer/aktive i Lillehammer Ishockeyklubb født 2005-2014.
(De som har vært påmeldt sommerhockeyskolen, må også fylle ut påmeldingsskjema nedenfor)

Campen vil bli gjennomført i uke 25 (mandag 21.6 – fredag 25.6) og den vil foregå i Eidsiva Arena. Det er lagt opp til maksimalt 5 grupper, fordelt etter alder a 20 deltagere, og hver gruppe vil disponere en fast garderobe gjennom hele uken. Det er lagt opp til to is-økter og to barmarksøkter hver dag for alle gruppene. Det blir også lagt inn litt annen aktivitet gjennom dagen. Alle vil få servert et varmt måltid hver dag. Vi oppfordrer alle til å smøre med seg nistepakke, for å ha litt ekstra næring gjennom dagen. HUSK EGEN DRIKKEFLASKE!

Prisen for deltagelser er kr. 2.600,- (Hver deltager vil motta faktura etter påmelding). Prisen inkluderer t-shirt, to istreninger, to barmarkestreninger og varm lunsj mandag – fredag. Campen vil foregå i tidsrommet 08.00 – 18.00 alle dager. Detaljert program for de ulike dagene for de ulike bruppene, kommer nærmere oppstart.

Campen vil i hovedsak bli gjennomført med lokale profesjonelle trenere og A-lagsspillere, med assistanse fra noen av våre lokale juniorspillere.

Det vil være førstemann til mølla prinsippet som gjelder ved påmelding, da vi maks kan være 20 stk pr gruppe.

Vi håper så mange som mulig ønsker å delta – så meld deg på allerede i dag.